stella mccartney adida

in Gästebuch 01.08.2019 09:54
von TylerWindsor | 3 Beiträge

ÿþSe på ham så f ***** g glad for at sælge stella mccartney adidas sine spark til hans stan. Var han så glad ved sit eget bryllup? Det er en toss-up, ikke? Jeg tror ikke nogen virkelig var i tvivl om parret adidas og Yeezy, men at se det vare fra februar til december (vi har stadig adidas Yeezy Boost 350 Oxford Tan at se frem til) har været fantastisk at se. Venter dog stadig på en flerfarvet Yeezy Boost, 'Ye. Jeg kan ikke vente, til du er over Fallout 4-looket. Da han bare er et hop-step væk fra adidas HQ, har Damian Lillard evnen til at gøre næsten alt med de tre striber.

Bare for en ren hype alene, resonerer disse spark næsten to år senere. Helvede, nogle sneakerheads er overbeviste om, at Nike vil genoplåse disse bare for at trolle en adidas Kanye-udgivelse. Men før du går tilbage til nyhedsafsnittet og kaster op for mængden af nyheder om adidas Yeezy Boost 350 Oxford Tan, her er valg til sneakersene blogs (inklusive Kicks On Fire) ville ikke holde kæft om i 2015. Vi leder altid adidas falcon efter den næste Roshe. Hvad det betyder er Nike Sportswear (eller adidas Originals og Jordan Brand, fordi det var henholdsvis ZX Flux og Jordan Future i 2014), der appellerer lige til det afslappede og hardcore sneaker-publikum.

Sock Dart var i brand i løbet af sommeren med en række kvalitetsudgivelser, men du fik en fornemmelse af, at rosen begyndte at ringe hul fra adidas dk bloggerne, som om de ville have det til at lykkes mere, end publikum var interesseret i at se dem. Selv Nike Payaa faldt under denne fælde i de tidlige efterårsmåneder ... Jeg antager, at det nemmeste svar er, at Lincoln siden 2009 har været en Under Armour udstyret gymnasium, og i de 5 år der før havde haft en Adidas-handel med fodtøj . Så når det drejer sig om brugen af Lincoln-navnet til produkt, er jeg sikker på, at folkene på /// og UA har haft et strengt sprog i deres kontrakter, når det kommer til, hvor tæt navnet på  Lincoln ,  Railsplitters eller deres basketball-program kommer til Swoosh.

Hvis du tager en side ud af den tidligere adidas campus dame nævnte Villa x Fabolous-aftale, ville UA oprette filmtrøjer til Beamen og Shuttlesworth? Nix. Det er ikke deres ting. Ville Adidas? Nix. Ikke deres ting heller. Den eneste producent, som dette ville have gavn af, ville være Nike på grund af alle de tidligere skitserede grunde, og de er rigelige og giver mening. Jeg gjorde det endelig. Jeg fik mig et par af en af de mest omtalte udgivelser af 2015, adidas Ultra Boost. Det tog mig kun et år at hente et par, men når jeg gjorde det, forstod jeg øjeblikkeligt, hvorfor skoen havde al hype bag sig. Ikke kun har det et rent udseende, teknologien, der er Primeknit og Boost, gør det virkelig til et af de mest behagelige sko, du nogensinde vil eje.

Hvad er bedre end to af de bedste rappere / underholdere i musikindustrien, der laver musik? Jeg siger hvad, to af de bedste rappere / underholdere, der laver sneakers! Kanye West vandt prisen for fodtøjsnyheder  Shoe Of The Year i 2015 takket være hans adidas Yeezy Boosts, og det er svært at vælge en mere fortjener. Jeg er overhovedet ikke tilhænger af Kanyes sneakers, men jeg forstår kraften, han har med sine sko, og den opmærksomhed, de befaler. Hver gang en 350 eller 750 ankom eller var klar til at ankomme til detailhandlere var det alt hvad du læste om, uanset hvilken sneakerblog du vendte dig til.

Masser af mennesker ville have et par og var villige til (og faktisk gjorde) at betale latterlige priser for at få deres hånd på dem. Drake har måske kun officielt frigivet OVO adidas babysko 10'erne med Jordan Brand i 2015 (Redaktørens note: Enhver bemærker, at en af klagerne ofte kløbt hos Kanye og adidas er det, at de kun sælger, fordi de er begrænset? Nå, hvor mange OVO 10'ere har Drake og Jordan sat ud?) men hvis Jordan Brand var opmærksom på nogen blog eller sociale medier, ved de, at de ' sidder på en guldgruve med Drizzy. Ligesom med Kanye, er fans fortrolige med Drake, så selvom hans Air Jordan 10-frigivelse ikke var noget uden for normen, elskede sneakerheads det stadig for den enkle kendsgerning, at Drake var knyttet til den.

nach oben springen

ja, mir war langweilig :P
Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: Joseph Charley
Forum Statistiken
Das Forum hat 952 Themen und 4473 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online:

Besucherrekord: 206 Benutzer (05.10.2024 06:44).

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen